PROJEKTY
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się najnowszą odsłoną Porsche 911 czyli modelem 992 w pięknym niebieskim metalicznym kolorze, które trafiło do nas wprost z salonu w celu najlepszego na świecie zabezpieczenia całego auta. Decyzja padła oczywiście na połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Następnie po inspekcji usunęliśmy wszelkie niedoskonałości lakieru. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Porsche nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejony został praktycznie każdy element auta w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: Maska Zderzak przedni Klosze lamp Błotniki przednie Drzwi Progi Błotniki tylne ze słupkami Zderzak tylny Klapa tylna Spojler Dach Lusterka Szyba przednia (folia 2 warstwowa) Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad Ford Mustang w limitowanej wersji Bullitt, który został nam oddany praktycznie wprost z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych i folii ochronnych. Mustang przeszedł nasz szeroki pakiet prac dla nowego auta więc prócz zabezpieczenia kompletem ceramiki nadwozia, zdjęliśmy z auta koła w celu dokładnego detailingu nadkoli, wnętrza felg oraz zacisków hamulcowych. Całe wnętrze zostało zaimpregnowane kosmetykami najwyższej ligi z naciskiem na zabezpieczenie skór, el. plastikowych oraz materiałowych. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu uzyskania perfekcyjnego efektu finalnego. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), lampy, felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Nie pominęliśmy zajęcia się komorą silnika aby na długi czas prezentowała się świeżo i schludnie. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Dodatkowo lampy przednie, wnęki klamek oraz ranty drzwi zostały zabezpieczone mocną folią ochronną. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się Mercedes S63 w pakiecie BRABUS, który trafił do nas wprost z salonu w celu najlepszego na świecie zabezpieczenia całego auta. Decyzja padła oczywiście na połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Następnie po inspekcji usunęliśmy wszelkie niedoskonałości lakieru. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Mercedes nabrał perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejony został praktycznie każdy centymetr auta w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: Maska Zderzak przedni Klosze lamp przednich i tylnych Błotniki przednie Drzwi przednie Drzwi tylne Progi Błotniki tylne ze słupkami Słupki B pianoblack Zderzak tylny Klapa tylna Dach Wszystkie matowe elementy (wloty, przedni spojler, tylny dyfuzor) Lusterka Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad Infiniti Q50, które zostało nam oddane praktycznie wprost z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych i folii ochronnych. Infiniti przeszło nasz szeroki pakiet prac dla nowego auta więc prócz zabezpieczenia kompletem ceramiki nadwozia, zdjęliśmy z auta koła w celu dokładnego detailingu nadkoli, wnętrza felg oraz zacisków hamulcowych. Całe wnętrze zostało zaimpregnowane kosmetykami najwyższej ligi z naciskiem na zabezpieczenie skór, el. plastikowych oraz materiałowych. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu uzyskania perfekcyjnego efektu finalnego. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), lampy, felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Nie pominęliśmy zajęcia się komorą silnika aby na długi czas prezentowała się świeżo i schludnie. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Dodatkowo lampy przednie, wnęki drzwi oraz ranty drzwi zostały zabezpieczone mocną folią ochronną. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nowym BMW M5, auto trafiło do nas wprost z salonu w celu możliwie najlepszego możliwego pakietu zabezpieczenia. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości. Przeprowadziliśmy delikatną korektę aby usunąć po fabryczne/transportowe niedoskonałości. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane. Nie pominęliśmy zajęcia się wnętrzem aby zabezpieczyć je w każdym detalu różnymi kosmetykami skupiając się na impregnacji delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy BMW nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do fotorelacji! Oklejone zostały przednie elementy głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: Zderzak przedni Pełna maska Lampy Błotniki pełne przednie Słupki Nadszybie Lusterka Wnęki pod klamkami Wnęki drzwi Ranty drzwi Zderzak tylny Progi Szyba czołowa 2 warstwowa Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad Lexusem RX w pięknym aczkolwiek bardzo delikatnym lakierze. Auto zostało nam oddane wprost po wyjeździe z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych. Lexus przeszedł nasz szeroki pakiet prac dla nowego auta. Całe wnętrze zostało zaimpregnowane kosmetykami najwyższej ligi, skupiliśmy się głownie na skórach, el. plastikowych oraz materiałowych. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu uzyskania perfekcyjnego efektu finalnego. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), lampy, felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad Ford Mustang GT w ostrym czerwonym kolorze. Auto zostało nam oddane praktycznie wprost z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych i folii ochronnych. Mustang przeszedł nasz szeroki pakiet prac dla nowego auta więc prócz zabezpieczenia kompletem ceramiki nadwozia, zdjęliśmy z auta koła w celu dokładnego detailingu nadkoli, wnętrza felg oraz zacisków hamulcowych. Całe wnętrze zostało zaimpregnowane kosmetykami najwyższej ligi z naciskiem na zabezpieczenie skór, el. plastikowych oraz materiałowych. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu uzyskania perfekcyjnego efektu finalnego. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), lampy, felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Nie pominęliśmy zajęcia się komorą silnika aby na długi czas prezentowała się świeżo i schludnie. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad Seat Ateca w pięknym kolorze. Auto zostało nam oddane praktycznie wprost z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych i folii ochronnych. Seat przeszedł nasz szeroki pakiet prac dla nowego auta więc prócz zabezpieczenia kompletem ceramiki nadwozia, zdjęliśmy z auta koła w celu dokładnego detailingu nadkoli, wnętrza felg oraz zacisków hamulcowych. Całe wnętrze zostało zaimpregnowane kosmetykami najwyższej ligi z naciskiem na zabezpieczenie skór, el. plastikowych oraz materiałowych. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu uzyskania perfekcyjnego efektu finalnego. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), lampy, felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Nie pominęliśmy zajęcia się komorą silnika aby na długi czas prezentowała się świeżo i schludnie. Dodatkowo kilka detali takich jak klosze lamp, wnęki klamek, próg bagażnika, ranty drzwi, zostały pokryte grubą folią ochronną odporną na uszkodzenia mechaniczne. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się Audi A8 z niewielkim przebiegiem, kiedy właściciel zauważył jak delikatne są wszystkie el. jego auta i jak szybko niszczeją. Auto zostało maksymalnie odświeżone oraz zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości. Przeprowadziliśmy delikatną korektę aby usunąć po fabryczne/transportowe niedoskonałości. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane. Po pracy limuzyna Audi nabrała perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejone zostały przednie elementy głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: Zderzak przedni Pełna maska Pełne błotniki Lampy Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Tym razem chcemy przedstawić fotorelację z prac nad najnowszą wersją Corvette. Auto zostało nam powierzone po zakupie przez nowego właściciela w celu odświeżenia oraz pokrycie powłoką ceramiczną. Zaczęliśmy od detailingu felg oraz nadkoli a także dogłębnego oczyszczenia lakieru. Następnie okropnie zmatowiony i porysowany lakier został bardzo mocno odświeżony poprzez korektę lakieru. Finalnie zdecydowaliśmy się zabezpieczyć każdy element (lakier, felgi, szyby itp) najlepszymi powłokami ceramicznymi/kwarcowymi z rynku, sam lakier testowaną w laboratoryjny sposób przez TUV powłoką ceramiczną OptiCoat Professional/GlossCoat w innowacyjny natryskowy sposób co zapewnia maksymalny połysk i grubą ochronę lakieru na bardzo długi czas. Finalnie pakiet powłok został wygrzany w odpowiedniej temperaturze lampami IR. Oczywiście auto przeszło, także bardzo dokładny detailing wnętrza, wszelkie el. plastikowe zostały oczyszczone i zabezpieczone, materiały wyprane ekstrakcyjnie, skóry oczyszczone i zaimpregnowane. Dzięki detailingowi oraz finalnemu pokryciu ceramiką auto odmieniło się nie do poznania oraz przez długi czas będzie cieszyło oko idealną prezentacją lakieru i maksymalnym blaskiem. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji i zdjęć efektu końcowego!
Witamy w naszej 700 relacji!!! Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się Mustangiem GT, który trafił do nas wprost z salonu w celu najlepszego na świecie zabezpieczenia całego auta. Decyzja padła oczywiście na połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Następnie po inspekcji usunęliśmy wszelkie niedoskonałości lakieru. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), elementy nielakierowane. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Mustang nabrał perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejone zostało większość elementów auta w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: Maska Zderzak przedni Zderzak tylny Klosze lamp Błotniki przednie Błotniki tylne Drzwi Lusterka Szyba przednia 2 warstwowa Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad kolejnym Volvo. Auto zostało nam oddane wprost po wyjeździe z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych. XC60 przeszło nasz szeroki pakiet prac dla nowego auta. Całe wnętrze zostało zaimpregnowane kosmetykami najwyższej ligi, skupiliśmy się głownie na skórach, el. plastikowych oraz materiałowych. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu uzyskania perfekcyjnego efektu finalnego. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), lampy, felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się Audi S7. Auto zostało maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości. Tym razem zajmowaliśmy się autem już używanym, które posiadało już dużą ilość niedoskonałości, zmatowienie, zarysowania, obcierki, odpryski na przodzie dlatego przeprowadziliśmy korektę aby w miarę możliwości usunąć powstałe uszkodzenia. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane . Nie pominęliśmy zajęcia się wnętrzem aby zabezpieczyć je w każdym detalu różnymi kosmetykami skupiając się na impregnacji delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Audi nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejone zostały przednie elementy głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: Zderzak przedni Pełna maska Lampy Błotniki przednie Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Tym razem chcemy przedstawić fotorelację z prac nad Porsche 911 Turbo, które trafiło do nas w celu kompleksowego detailingu. Auto przez kilka lat sporo przeszło, naszym zadaniem było jego maksymalne odświeżenie oraz pokrycie powłoką ceramiczną aby prezentowało się idealnie na wiele lat. Zaczęliśmy od detailingu felg oraz nadkoli a także dogłębnego oczyszczenia lakieru. Następnie przystąpiliśmy do najbardziej czasochłonnego i najważniejszego etapu prac czyli pełnej korekty zniszczonego lakieru, usunęliśmy wszelkie niedoskonałości i zmatowienie, mikrorysy, po kilku dniach prac był gotowy do zabezpieczanie powłoką ceramiczną. Finalnie zdecydowaliśmy się zabezpieczyć każdy element (lakier, felgi, szyby itp) najlepszymi powłokami ceramicznymi/kwarcowymi z rynku, sam lakier testowaną w laboratoryjny sposób przez TUV powłoką ceramiczną OptiCoat Professional/GlossCoat w innowacyjny natryskowy sposób co zapewnia maksymalny połysk i grubą ochronę lakieru na bardzo długi czas. Finalnie pakiet powłok został wygrzany w odpowiedniej temperaturze lampami IR. Oczywiście Porsche przeszło, także bardzo dokładny detailing wnętrza, wszelkie el. plastikowe zostały oczyszczone i zabezpieczone, materiały wyprane ekstrakcyjnie, skóry oczyszczone i zaimpregnowane. Nie zapomnieliśmy, także o zajęciu się komorą silnika. Dzięki detailingowi oraz finalnemu pokryciu ceramiką auto odmieniło się nie do poznania oraz przez długi czas będzie cieszyło oko idealną prezentacją lakieru i maksymalnym blaskiem. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji i zdjęć efektu końcowego!
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się Mercedesem C63 Coupe. Auto zostało maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości. Auto choć z niewielkim przebiegiem posiadało już dużą ilość niedoskonałości, zmatowienie, zarysowania, obcierki, odpryski na przodzie dlatego przeprowadziliśmy mocną korektę aby usunąć powstałe po niewielkim przebiegu uszkodzenia. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane . Nie pominęliśmy zajęcia się wnętrzem aby zabezpieczyć je w każdym detalu różnymi kosmetykami skupiając się na impregnacji delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Mercedes nabrał perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejone zostały przednie elementy głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: Zderzak przedni Pełna maska Lampy Szyba przednia (folia 2 warstwowa, jedna warstwa demontowana) Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad najostrzejszą wersją Seata Leona. Auto zostało nam oddane wprost po wyjeździe z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych. Cupra przeszła nasz szeroki pakiet prac dla nowego auta. Całe wnętrze zostało zaimpregnowane kosmetykami najwyższej ligi, skupiliśmy się głownie na skórach, el. plastikowych oraz materiałowych. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu uzyskania perfekcyjnego efektu finalnego. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), lampy, felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nowym BMW 5, auto trafiło do nas wprost z salonu w celu możliwie najlepszego możliwego pakietu zabezpieczenia. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości. Przeprowadziliśmy delikatną korektę aby usunąć po fabryczne/transportowe niedoskonałości. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane. Nie pominęliśmy zajęcia się wnętrzem aby zabezpieczyć je w każdym detalu różnymi kosmetykami skupiając się na impregnacji delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy BMW nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do fotorelacji! Oklejone zostały przednie elementy głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: Zderzak przedni Pełna maska Lampy Wnęki pod klamkami Wnęki drzwi Szyba czołowa Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad najnowszą odsłoną Volvo XC90. Auto zostało nam oddane wprost po wyjeździe z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych. Całe wnętrze (el. materiałowe, plastikowe, skóry) zostało zaimpregnowane kosmetykami najwyższej klasy. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu uzyskania perfekcyjnego efektu finalnego. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), lampy, felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się Citroenem DS7, który posiadał już dość niewielki przebieg. Auto choć z niewielkim przebiegiem posiadało już dużą ilość niedoskonałości, zmatowienie, zarysowania, dlatego właściciel chciał w najlepszy możliwy sposób zabezpieczyć nadwozie na lata aby uszkodzenia te już nie groziły. Decyzja padła oczywiście na połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Następnie po inspekcji usunęliśmy wszelkie niedoskonałości lakieru jak mocne zmatowienie i mikrorysy. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), elementy nielakierowane. Nie pominęliśmy zajęcia się wnętrzem które zostało dokładnie oczyszczone i zaimpregnowane w każdym detalu różnymi kosmetykami skupiając się na impregnacji delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy DS nabrał perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostały wszystkie elementy auta w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: Maska
Zderzak przedni El. chromowane
Zderzak tylny
Klosze lamp przód i tył
Błotniki przednie
Błotniki tylne
Drzwi przednie
Drzwi tylne
Lusterka
Słupki
Klapa tylna
Szyba (folia 2 warstwowa, jedna warstwa demontowalna)
Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad najnowszą odsłoną Mercedesa klasy A. Auto zostało nam oddane z symbolicznym przebiegiem w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych. Mercedes przeszedł nasz szeroki pakiet prac dla nowego auta więc prócz zabezpieczenia kompletem ceramiki nadwozia, zdjęliśmy z auta koła w celu dokładnego detailingu nadkoli, wnętrza felg oraz zacisków hamulcowych. Całe wnętrze zostało zaimpregnowane kosmetykami najwyższej ligi, el. plastikowych oraz materiałowych. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł już niestety mocniejszą korektę (niestety delikatny lakier już posiadał mocne zmatowienie, liczne płytsze i głębsze ryski). Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), lampy, felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Nie pominęliśmy zajęcia się komorą silnika aby na długi czas prezentowała się świeżo i schludnie. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!