PROJEKTY
Witamy. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nowym BMW X7.
Autem zajęliśmy się hybrydowo czyli łącząc bezbarwne folie ochronne z pakietem powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji z posalonowych/potransportowych niedoskonałości. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne Xpel Ultimate Plus. Folie zaaplikowaliśmy na najbardziej narażone el. auta czyli cały przód w celu ochrony cieniutkiego lakieru przed odpryskami od kamieni czy nawet obcierkami parkingowymi. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a co najważniejsze lakier na całym aucie grubą warstwą natryskowej powłoki ceramicznej CeramicSprayCoat. Po kilkudziesięciu godzinach pracy BMW nabrało idealnego wyglądu oraz co najważniejsze możliwie najmocniejszej ochrony na lata.
Oklejony został Full Front przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska
- Zderzak przedni
- Klosze lamp
- Błotniki przednie
- Lusterka
Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się BMW serii 7. Decyzja wz. z zabezpieczeniem padła na bezkompromisowe połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych XPEL UltimatePlus z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć regeneracyjnymi foliami XPEL aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy BMW nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska
- Zderzak przedni
- Klosze lamp
- Progi
- Błotniki przednie
- Drzwi przednie
- Drzwi tylne
- Błotniki tylne wraz ze słupkami
- Zderzak tylny
- Klapa tylna
- Dach Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Witamy. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nowym Porsche Cayenne Coupe.
Autem zajęliśmy się hybrydowo czyli łącząc bezbarwne folie ochronne z pakietem powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji z posalonowych/potransportowych niedoskonałości. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne Xpel Ultimate Plus. Folie zaaplikowaliśmy na najbardziej narażone el. auta czyli cały przód w celu ochrony cieniutkiego lakieru przed odpryskami od kamieni czy nawet obcierkami parkingowymi. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a co najważniejsze lakier na całym aucie grubą warstwą natryskowej powłoki ceramicznej CeramicSprayCoat. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Porsche nabrało idealnego wyglądu oraz co najważniejsze możliwie najmocniejszej ochrony na lata.
Oklejony został Full Front przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska
- Zderzak przedni
- Klosze lamp
- Błotniki przednie
- Lusterka
Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się zupełnie nowym Lexus'em ES. Decyzja wz. z zabezpieczeniem padła na bezkompromisowe połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych XPEL UltimatePlus z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji z posalonowych/potransportowych niedoskonałości. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć regeneracyjnymi foliami XPEL aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Lexus nabrał perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Maska - Zderzak przedni - Klosze lamp - Progi - Błotniki przednie - Drzwi przednie - Drzwi tylne - Błotniki tylne wraz ze słupkami - Zderzak tylny - Klapa tylna - Dach Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się zupełnie nowym Mercedesem E. Decyzja wz. z zabezpieczeniem padła na bezkompromisowe połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji z posalonowych/potransportowych niedoskonałości. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Mercedes nabrał perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska
- Zderzak przedni
- Klosze lamp
- Progi
- Błotniki przednie
- Drzwi przednie
- Drzwi tylne
- Błotniki tylne wraz ze słupkami
- Zderzak tylny
- Klapa tylna Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się BMW X5. Decyzja wz. z zabezpieczeniem padła na bezkompromisowe połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji z posalonowych/potransportowych niedoskonałości. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Lexus nabrał perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska
- Zderzak przedni
- Klosze lamp
- Progi
- Błotniki przednie
- Drzwi przednie
- Drzwi tylne
- Błotniki tylne wraz ze słupkami
- Zderzak tylny
- Klapa tylna Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się Lexusem RX naszego stałego klienta, który trafił do nas wprost z salonu. Decyzja wz. z zabezpieczeniem padła na bezkompromisowe połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji z posalonowych/potransportowych niedoskonałości. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Lexus nabrał perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska
- Zderzak przedni
- Klosze lamp
- Progi
- Błotniki przednie
- Drzwi przednie
- Drzwi tylne
- Błotniki tylne wraz ze słupkami
- Zderzak tylny
- Klapa tylna Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Witamy. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nowym Mercedesem V class, w niecodzienny sposób, ponieważ prócz zabezpieczenia, zmieniliśmy jego wizerunek. Auto pokryliśmy grubymi foliami ochronnymi najwyższej jakości, natomiast tym razem w specjalistycznej wersji satynowej, dzięki czemu wizerunek auta z połysku zmienił się w matowy, można powiedzieć zmrożony wygląd. Dzięki czemu auto uzyskało wyjątkowy i ekskluzywny wygląd, kojarzony z najbogatszymi wersjami Mercedesa AMG czy BMW M. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji z posalonowych/potransportowych niedoskonałości. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie foliami aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Mercedes nabrał odmienionego wyglądu oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Maska - Zderzak przedni z detalami pianoblack - Klosze lamp - Błotniki przednie - Drzwi przednie - Drzwi tylne - Błotniki tylne wraz ze słupkami - Zderzak tylny - Klapa tylna - Dach - Szyba czołowa Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się bardzo wyjątkowym autem, jedna sztuka w Polsce, Lotus Emira. Decyzja wz. z zabezpieczeniem padła na bezkompromisowe połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji z posalonowych/potransportowych niedoskonałości. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Lotus nabrał perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska
- Zderzak przedni z czarnymi detalami
- Klosze lamp
- Błotniki przednie
- Drzwi przednie
- Błotniki tylne wraz ze słupkami
- Zderzak tylny z dyfuzorem
- Klapa tylna
- Dach Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się Cupra Leon w wyjątkowo fajnym ale bardzo delikatnym matowym lakierze, którego w żaden sposób nie można poprawić po wystąpieniu uszkodzeń. Auto zostało przez nas maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne, tym razem zastosowaliśmy specjalną dedykowaną folię do matowego lakieru. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem z defektów potransporotwych / pofabrycznych. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie foliami aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Cupra nabrała perfekcyjnego wyglądu oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska
- Zderzak przedni
- Klosze lamp
- Błotniki przednie
- Drzwi przednie
- Drzwi tylne
- Błotniki tylne ze słupkami
- Zderzak tylny
- Lusterka
- Klapa tylna
- Wszystkie dolne elementy w połysku Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się Mazda CX60 która trafiła do nas wprost z salonu. Decyzja wz. z zabezpieczeniem padła na bezkompromisowe połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji z posalonowych/potransportowych niedoskonałości. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Mazda nabrała perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska
- Zderzak przedni
- Klosze lamp
- Błotniki przednie
- Drzwi przednie
- Drzwi tylne
- Błotniki tylne wraz ze słupkami
- Zderzak tylny
- Klapa tylna Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Witamy. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nową Toyota RAV4. Autem zajęliśmy się hybrydowo czyli łącząc bezbarwne folie ochronne z pakietem powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji z posalonowych/potransportowych niedoskonałości. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne Xpel Ultimate Plus. Folie zaaplikowaliśmy na najbardziej narażone el. auta czyli cały przód w celu ochrony cieniutkiego lakieru przed odpryskami od kamieni czy nawet obcierkami parkingowymi. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a co najważniejsze lakier na całym aucie grubą warstwą natryskowej powłoki ceramicznej CeramicSprayCoat. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Toyota nabrała idealnego wyglądu oraz co najważniejsze możliwie najmocniejszej ochrony na lata. Oklejony został Full Front przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Maska - Zderzak przedni - Klosze lamp - Błotniki przednie Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Witamy. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nowym Porsche Macan w niecodzienny sposób, ponieważ prócz zabezpieczenia, zmieniliśmy jego wizerunek. Auto pokryliśmy grubymi foliami ochronnymi najwyższej jakości, ale w specjalistycznej wersji satynowej, dzięki czemu wizerunek auta z połysku zmienił się w matowy, można powiedzieć zmrożony wygląd.
Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji z posalonowych/potransportowych niedoskonałości. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie foliami aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór oraz materiałowego dachu. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Porsche nabrało odmienionego wyglądu oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska (co ważne z jednego kawałka folii bez łączeń)
- Zderzak przedni z detalami pianoblack
- Klosze lamp
- Błotniki przednie
- Drzwi przednie
- Drzwi tylne
- Błotniki tylne wraz ze słupkami
- Zderzak tylny
- Klapa tylna
- Dach Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się Tesla Y w bardzo ciekawym lakierze. Decyzja wz. z zabezpieczeniem padła na bezkompromisowe połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji z posalonowych/potransportowych niedoskonałości. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Tesla nabrała perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Maska - Zderzak przedni - Klosze lamp - Błotniki przednie - Drzwi przednie - Drzwi tylne - Błotniki tylne wraz ze słupkami - Zderzak tylny - Klapa tylna Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Zapraszamy także wszystkich, którzy chcą odmienić wizualnie swoje auto. Tutaj przykładowa zmiana koloru Audi A5 z koloru czarnego na satynową zieleń.
Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się BMW M4 w wyjątkowym matowym lakierze, pięknym ale bardzo delikatnym o który należy dbać maksymalnie od samego początku ponieważ jego naprawy są praktycznie niemożliwe a utrzymacie bardzo trudne.. Auto zostało przez nas maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne, tym razem zastosowaliśmy specjalną dedykowaną folię do matowego lakieru XPEL Stealth. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem z defektów potransporotwych / pofabrycznych. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie foliami aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Cupra nabrała perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska
- Zderzak przedni
- Klosze lamp
- Błotniki przednie
- Drzwi - Błotniki tylne ze słupkami
- Zderzak tylny
- Progi
- Klapa tylna
- Wszystkie elementy karbonowe oraz piano black
- Dach Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się Mercedesem GLE w bardzo ładnym ciemno zielonym lakierze. Decyzja wz. z zabezpieczeniem padła na bezkompromisowe połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji z posalonowych/potransportowych niedoskonałości. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Honda nabrała perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska
- Zderzak przedni z czarnymi detalami
- Klosze lamp
- Błotniki przednie
- Drzwi przednie
- Drzwi tylne
- Błotniki tylne wraz ze słupkami
- Zderzak tylny
- Klapa tylna
- Dach Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Witamy. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nowym Mercedes'em w niecodzienny sposób, ponieważ prócz zabezpieczenia, zmieniliśmy jego wizerunek. Auto pokryliśmy grubymi foliami ochronnymi najwyższej jakości, ale w specjalistycznej wersji satynowej, dzięki czemu wizerunek auta z połysku zmienił się w matowy, można powiedzieć zmrożony wygląd.
Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji z posalonowych/potransportowych niedoskonałości. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie foliami aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór oraz materiałowego dachu. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Porsche nabrało odmienionego wyglądu oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska
- Zderzak przedni z detalami pianoblack
- Klosze lamp
- Błotniki przednie z sierpami
- Drzwi przednie
- Drzwi tylne
- Błotniki tylne wraz ze słupkami
- Zderzak tylny z dyfuzorem
- Klapa tylna ze spojlerem
- Dach Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nowym Porsche 911 Turbo S naszego stałego klienta. Decyzja wz. z zabezpieczeniem padła na bezkompromisowe połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji z posalonowych/potransportowych niedoskonałości. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Porsche nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska
- Zderzak przedni - Błotniki przednie
- Drzwi
- Błotniki tylne ze słupkami i progami w jednym kawałku
- Zderzak tylny
- Pokrywa tylna
- Dach
- Spojler oraz dyfuzor
- Szyba czołowa Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna
Witamy. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nowym Porsche w niecodzienny sposób, ponieważ prócz zabezpieczenia, zmieniliśmy jego wizerunek. Auto pokryliśmy grubymi foliami ochronnymi najwyższej jakości, ale w specjalistycznej wersji satynowej, dzięki czemu wizerunek auta z połysku zmienił się w matowy, można powiedzieć zmrożony wygląd.
Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do możliwej perfekcji z posalonowych/potransportowych niedoskonałości. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia każdego cm auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie foliami aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (powłoka grafenowa), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór oraz materiałowego dachu. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Porsche nabrało odmienionego wyglądu oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Maska- co ważne z jednego kawałka folii bez żadnych łączeń!!
- Zderzak przedni
- Klosze lamp
- Błotniki przednie
- Drzwi przednie
- Drzwi tylne
- Błotniki tylne wraz ze słupkami
- Zderzak tylny
- Klapa tylna
- Dach
- Progi Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna