PROJEKTY
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nowym Audi A5, które trafiło do nas niedługo po wyjeździe z salonu.
Auto zostało maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO.
Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości. Przeprowadziliśmy korektę aby usunąć delikatne posalonowe niedoskonałości. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Audi nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostały przednie elementy głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Zderzak przedni
- Pełna maska
- Lampy
- Lusterka Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
751. Mazda 6 & natryskowa wielowarstwowa, trzyskładnikowa powłoka ceramiczna OptiCoat PRO+GlossCoat!
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad Mazda 6 w bardzo ładnym ale delikatnym lakierze. Auto zostało nam oddane niedługo po wyjeździe z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych. Mazda przeszła nasz szeroki pakiet prac dla nowego auta więc prócz zabezpieczenia kompletem ceramiki nadwozia, zdjęliśmy z auta koła w celu dokładnego detailingu nadkoli, wnętrza felg oraz zacisków hamulcowych. Całe wnętrze zostało zaimpregnowane kosmetykami najwyższej ligi, ze szczególną uwagą na impregnacje jasnych skór. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu uzyskania perfekcyjnego efektu finalnego. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), lampy, felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Nie pominęliśmy zajęcia się komorą silnika aby na długi czas prezentowała się świeżo i schludnie. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się ultranowoczesnym autem jakim jest Tesla X, która trafiła do nas wprost z salonu w celu najlepszego na świecie zabezpieczenia całego auta. Decyzja padła oczywiście na połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Następnie po inspekcji usunęliśmy wszelkie niedoskonałości lakieru. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Tesla nabrała perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejony został praktycznie każdy centymetr auta w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: Maska
Zderzak przedni
Klosze lamp
Błotniki przednie
Drzwi przednie
Drzwi tylne
Błotniki tylne
Słupki
Zderzak tylny
Klapa tylna
Spojler
Lusterka
Cała ogromna szyba czołowa
Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Tym razem ponownie mieliśmy za zadanie zająć się zabezpieczeniem matowego lakieru z palety Mercedesa. Model CLS został nam powierzony w celu zabezpieczenia pakietem specjalnych powłok aby ochronić delikatny lakier na przyszłe lata użytkowania oraz ułatwić jego oczyszczanie. Matowa powłoka jest szczególna, wymaga bardzo delikatnego i specjalistycznego podejścia, wszystkie kosmetyki muszą być odpowiednie oraz dostosowane do tego typu lakieru. Bardzo ważna jest odpowiednia pielęgnacja od pierwszych kilometrów, ponieważ nie pozwala on na żadną renowację czy usunięcie wżerów . Zdecydowaliśmy się zabezpieczyć każdy element auta (szyby, chromy, felgi, klosze lamp, detale itp) najlepszymi powłokami ceramicznymi/kwarcowymi z rynku, sam lakier najgrubszą natryskową testowaną w laboratoryjny sposób przez TUV powłoką ceramiczną OptiCoat Professional. Oczywiście najpierw auto musiało zostać w specjalistyczny sposób dokładnie oczyszczone i poprawnie przygotowane pod aplikację powłoki. Następnie po precyzyjnym natryskowym zaaplikowaniu powłoki OC PRO lakier pokryliśmy dodatkową warstwą GlossCoat która zapewniła maksymalny efekt działania, śliskość lakieru na wiele lat. Finalnie pakiet powłok został wygrzany w odpowiedniej temperaturze lampami IR. Także całe wnętrze zostało zabezpieczone różnymi kosmetykami w najdrobniejszym detalu wraz z zaimpregnowaniem skór oraz alkantary. Nie zapomnieliśmy, także o zabezpieczeniu nadkoli, wnętrza felg czy komory silnika. Mercedes po kilku dniach prac nabrał maksymalnej możliwej ochrony co zapewni zminimalizowane brudzenie oraz banalne utrzymanie auta w perfekcyjnym stanie na bardzo długi czas. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji i zdjęć efektu końcowego. Dodatkowo przyciemniliśmy tylne szyby.
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad Skoda Kodiaq. Auto zostało nam oddane niedługo po wyjeździe z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych. Skoda przeszła nasz szeroki pakiet prac dla nowego auta więc prócz zabezpieczenia kompletem ceramiki nadwozia, zdjęliśmy z auta koła w celu dokładnego detailingu nadkoli, wnętrza felg oraz zacisków hamulcowych. Całe wnętrze zostało zaimpregnowane kosmetykami najwyższej ligi, ze szczególną uwagą na impregnacje jasnych skór. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu uzyskania perfekcyjnego efektu finalnego. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), lampy, felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Nie pominęliśmy zajęcia się komorą silnika aby na długi czas prezentowała się świeżo i schludnie. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Dodatkowo lampy, ranty drzwi, wnęki pod klamkami, zostały zabezpieczone bezbarwną folią ochronną. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
747. Audi A6 & natryskowa wielowarstwowa, trzyskładnikowa powłoka ceramiczna OptiCoat PRO+GlossCoat!
Tym razem chcemy przedstawić fotorelację z prac nad używanym Audi A6, które trafiło do nas w celu kompleksowego detailingu. Auto przez kilka lat sporo przeszło, naszym zadaniem było jego maksymalne odświeżenie oraz pokrycie powłoką ceramiczną aby prezentowało się idealnie na wiele lat. Zaczęliśmy od oczyszczenia kół oraz dogłębnego oczyszczenia nadwozia. Następnie przystąpiliśmy do najbardziej czasochłonnego i najważniejszego etapu prac czyli pełnej korekty zniszczonego lakieru, usunęliśmy wszelkie niedoskonałości i zmatowienie, mikrorysy, wżery, obcierki, osady itp itd po kilku dniach prac był gotowy do zabezpieczanie powłoką ceramiczną. Finalnie zdecydowaliśmy się zabezpieczyć każdy element (lakier, felgi, szyby itp) najlepszymi powłokami ceramicznymi/kwarcowymi z rynku, sam lakier testowaną w laboratoryjny sposób przez TUV powłoką ceramiczną OptiCoat Professional/GlossCoat w innowacyjny natryskowy sposób co zapewnia maksymalny połysk i grubą ochronę lakieru na bardzo długi czas. Finalnie pakiet powłok został wygrzany w odpowiedniej temperaturze lampami IR. Przeprowadziliśmy, także dokładny detailing wnętrza, oczyściliśmy oraz zaimpregnowaliśmy skóry i plastiki, wypraliśmy materiały oraz wszelkie inne elementy wnętrza. Dzięki detailingowi oraz finalnemu pokryciu ceramiką auto odmieniło się nie do poznania oraz przez długi czas będzie cieszyło oko idealną prezentacją lakieru i maksymalnym blaskiem. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji i zdjęć efektu końcowego!
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się najnowszym Mercedesem klasy E, który trafił do nas niedługo po wyjeździe z salonu. Auto zostało maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości. Przeprowadziliśmy korektę aby usunąć delikatne posalonowe niedoskonałości. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Mercedes nabrał perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejone zostały przednie elementy głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Zderzak przedni - Pełna maska - Pełne błotniki - Lampy i lusterka - Próg bagażnika Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad najnowszym modelem BMW 3, które zostało nam oddane praktycznie prosto po wyjeździe z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych. BMW przeszło nasz szeroki pakiet prac, zaczęliśmy od dokładnego detailingu kół oraz oczyszczenia nadwozia. Całe wnętrze zostało oczyszczone i zaimpregnowane kosmetykami najwyższej ligi, z naciskiem na el. plastikowe, delikatne skóry i el. z alkantary. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu usunięcia po salonowych niedoskonałości i już powstałych mocnych wżerów po owadach na przodzie. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad Kia Stinger, która została nam oddana praktycznie prosto po wyjeździe z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych. KIA przeszła nasz szeroki pakiet prac, zaczęliśmy od dokładnego detailingu kół oraz oczyszczenia nadwozia. Całe wnętrze zostało oczyszczone i zaimpregnowane kosmetykami najwyższej ligi, z naciskiem na el. plastikowe, delikatne skóry i el. z alkantary. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu usunięcia po salonowych niedoskonałości i już powstałych mocnych wżerów po owadach na przodzie. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad BMW M140i, które zostało nam oddane praktycznie prosto po wyjeździe z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych. BMW przeszło nasz szeroki pakiet prac, zaczęliśmy od dokładnego detailingu kół oraz oczyszczenia nadwozia. Całe wnętrze zostało oczyszczone i zaimpregnowane kosmetykami najwyższej ligi, z naciskiem na el. plastikowe, delikatne skóry i el. z alkantary. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu usunięcia po salonowych niedoskonałości i już powstałych mocnych wżerów po owadach na przodzie. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się najnowszym VW Golf w najmocniejszej wersji R, który trafił do nas niedługo po wyjeździe z salonu. Auto zostało maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości. Przeprowadziliśmy korektę aby usunąć delikatne posalonowe niedoskonałości. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Golf nabrał perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejone zostały przednie elementy głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Zderzak przedni - Elementy pianoblack zderzaka - Pełna maska - Pełne błotniki - Lampy - Lusterka - Słupki A - Nadszybie - Progi. Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad BMW X5, które zostało nam oddane praktycznie prosto po wyjeździe z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych. BMW przeszło nasz szeroki pakiet prac, zaczęliśmy od dokładnego detailingu kół oraz oczyszczenia nadwozia. Całe wnętrze zostało oczyszczone i zaimpregnowane kosmetykami najwyższej ligi, z naciskiem na el. plastikowe, delikatne skóry i el. z alkantary. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu usunięcia po salonowych niedoskonałości i już powstałych mocnych wżerów po owadach na przodzie. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nową Kia Niro, auto trafiło do nas w celu uzupełniania pakietu powłok ceramicznych zabezpieczeniem frontu bezbarwnymi foliami ochronnymi.
Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości. Przeprowadziliśmy delikatną korektę i odtłuściliśmy planowane do oklejenia elementy auta. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Kia nabrała perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do fotorelacji!
Oklejone zostały przednie elementy głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Zderzak przedni
- Pełna maska
- Pełne błotniki
- Lampy
- Lusterka Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad Ford Mustang, który została nam oddany praktycznie prosto po wyjeździe z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych. Mustang przeszedł nasz szeroki pakiet prac, zaczęliśmy od dokładnego detailingu kół oraz oczyszczenia nadwozia. Całe wnętrze zostało oczyszczone i zaimpregnowane kosmetykami najwyższej ligi, z naciskiem na el. plastikowe, delikatne skóry i el. z alkantary. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu usunięcia po salonowych niedoskonałości i już powstałych mocnych wżerów po owadach na przodzie. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się najnowszym Mercedesem CLS AMG, który trafił do nas niedługo po wyjeździe z salonu. Auto zostało maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości. Przeprowadziliśmy korektę aby usunąć delikatne posalonowe niedoskonałości. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Mercedes nabrał perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejone zostały przednie elementy głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Zderzak przedni - Pełna maska - Pełne błotniki - Lampy i lusterka - Próg bagażnika Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Tym razem chcemy przedstawić fotorelację z prac nad używanym Porsche Cayenne, które trafiło do nas w celu kompleksowego detailingu. Naszym zadaniem było jego maksymalne odświeżenie oraz pokrycie powłoką ceramiczną aby prezentowało się idealnie na wiele lat. Zaczęliśmy od dokładnego oczyszczenia kół oraz nadwozia z naleciałości (smoła, opiłki metaliczne) oraz najbardziej czasochłonnego i najważniejszego etapu prac czyli korekty zniszczonego lakieru, usunęliśmy wszelkie niedoskonałości jak zmatowienie, mikrorysy, wżery po owadach i ptasich odchodach, zminimalizowaliśmy sporą ilość obcierek parkingowych i wgniotek, po kilku dniach prac był gotowy do zabezpieczanie powłoką ceramiczną. Finalnie zdecydowaliśmy się zabezpieczyć każdy element (lakier, felgi, szyby itp) najlepszymi powłokami ceramicznymi/kwarcowymi z rynku, sam lakier testowaną w laboratoryjny sposób przez TUV powłoką ceramiczną OptiCoat Professional/GlossCoat w innowacyjny natryskowy sposób co zapewnia maksymalny połysk i grubą ochronę lakieru na bardzo długi czas. Finalnie pakiet powłok został wygrzany w odpowiedniej temperaturze lampami IR. Przeprowadziliśmy także dokładny detailing wnętrza, materiały zostały wyprane, plastiki wyczyszczone i zabezpieczone, skóry oczyszczone i zaimpregnowane. Dzięki detailingowi oraz finalnemu pokryciu ceramiką auto odmieniło się nie do poznania oraz przez długi czas będzie cieszyło oko idealną prezentacją lakieru i maksymalnym blaskiem. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji i zdjęć efektu końcowego!
Tym razem chcemy przedstawić fotorelację z prac nad Mercedesem E63 w białym perłowym lakierze, który trafi do nas w celu kompleksowego detailingu. Naszym zadaniem było jego maksymalne odświeżenie oraz pokrycie powłoką ceramiczną aby prezentowało się idealnie na wiele lat. Zaczęliśmy od detailingu kół, zacisków hamulcowych oraz nadkoli. Następnie przystąpiliśmy do dogłębnego oczyszczenia nadwozia z naleciałości (smoła, opiłki metaliczne) oraz najbardziej czasochłonnego i najważniejszego etapu prac czyli korekty zniszczonego lakieru, usunęliśmy wszelkie niedoskonałości i zmatowienie, mikrorysy, wżery, po kilku dniach prac był gotowy do zabezpieczanie powłoką ceramiczną. Finalnie zdecydowaliśmy się zabezpieczyć każdy element (lakier, felgi, szyby itp) najlepszymi powłokami ceramicznymi/kwarcowymi z rynku, sam lakier testowaną w laboratoryjny sposób przez TUV powłoką ceramiczną OptiCoat Professional/GlossCoat w innowacyjny natryskowy sposób co zapewnia maksymalny połysk i grubą ochronę lakieru na bardzo długi czas. Finalnie pakiet powłok został wygrzany w odpowiedniej temperaturze lampami IR. Przeprowadziliśmy także dokładny detailing wnętrza, materiały zostały wyprane, plastiki wyczyszczone i zabezpieczone, skóry oczyszczone i zaimpregnowane. Dodatkowo przeprowadziliśmy miejscową renowację i malowanie wytartego fotela kierowcy. Nie pominęliśmy także detailingu komory silnika V8. Dzięki detailingowi oraz finalnemu pokryciu ceramiką auto odmieniło się nie do poznania oraz przez długi czas będzie cieszyło oko idealną prezentacją lakieru i maksymalnym blaskiem. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji i zdjęć efektu końcowego!
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się najnowszym Mercedesem GT AMG 4door, który trafił do nas niedługo po wyjeździe z salonu. Auto zostało maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości. Przeprowadziliśmy korektę aby usunąć delikatne posalonowe niedoskonałości. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Mercedes nabrał perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejone zostały przednie elementy głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Zderzak przedni - Pełna maska - Lampy - Szyba czołowa Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się Porsche 911 GTS z niewielkim przebiegiem, kiedy właściciel zauważył jak delikatne są wszystkie el. jego auta i jak szybko niszczeją. Auto zostało maksymalnie odświeżone oraz zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości. Przeprowadziliśmy korektę aby usunąć powstałe już niedoskonałości. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane. Nie pominęliśmy zajęcia się wnętrzem aby zabezpieczyć je w każdym detalu różnymi kosmetykami skupiając się na impregnacji delikatnych skór oraz alkantary. Po pracy Porsche nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Oklejone zostały przednie elementy głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Zderzak przedni - Pełna maska Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad Renault Kadjar w niesamowicie ładnym kolorze! Auto zostało nam oddane wprost po wyjeździe z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu uzyskania perfekcyjnego efektu finalnego oraz usunęliśmy już powstałe głębokie wżery po owadach na przodzie. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), lampy, felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Dodatkowo wnęki klamek, ranty drzwi i próg bagażnika zabezpieczyliśmy folią ochronną PPF. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!