PROJEKTY
772. Audi S3 & natryskowa wielowarstwowa, trzyskładnikowa powłoka ceramiczna OptiCoat PRO+GlossCoat!
Tym razem chcemy przedstawić fotorelację z prac nad Audi S3 w klasycznym czarnym kolorze. Właściciel poprosił o jego odświeżenie po przebiegu 20tyś km oraz pokrycie powłoką ceramiczną aby prezentowało się idealnie na przyszłe lata użytkowania. Zaczęliśmy od oczyszczenia kół oraz dogłębnego oczyszczenia nadwozia. Następnie przystąpiliśmy do najbardziej czasochłonnego i najważniejszego etapu prac czyli korekty zniszczonego lakieru, odświeżyliśmy go przez usunięcie zmatowień, mikrorys, wżerów, obcierek itp, po kilku dniach prac Audi było gotowe do zabezpieczanie powłoką ceramiczną. Finalnie zdecydowaliśmy się zabezpieczyć każdy element (lakier, felgi, szyby itp) najlepszymi powłokami ceramicznymi/kwarcowymi z rynku, sam lakier testowaną w laboratoryjny sposób przez TUV powłoką ceramiczną OptiCoat Professional/GlossCoat w innowacyjny natryskowy sposób co zapewnia maksymalny połysk i grubą ochronę lakieru na bardzo długi czas. Finalnie pakiet powłok został wygrzany w odpowiedniej temperaturze lampami IR. Przeprowadziliśmy także detailing wnętrza czyli w skrócie dokładne oczyszczenie i impregnacja wszelkich elementów wraz ze skórami. Dzięki detailingowi oraz finalnemu pokryciu ceramiką auto odmieniło się nie do poznania oraz przez długi czas będzie cieszyło oko idealną prezentacją lakieru i maksymalnym blaskiem. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji i zdjęć efektu końcowego!
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nowym Fordem Mustangiem GT, który trafił do nas prosto z salonu. Auto zostało maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości a następnie przeprowadziliśmy korektę aby usunąć lekkie niedoskonałości pofabryczne. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane. Nie pominęliśmy zajęcia się wnętrzem aby zabezpieczyć je w każdym detalu różnymi kosmetykami skupiając się na impregnacji delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Mustang nabrał perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostały głównie przednie elementy w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Zderzak przedni
- Lampy
- Pełna maska
- Pełne błotniki
- El. piano black zderzaka
- Słupki A
- Nadszybie
- Lusterka
- Drzwi - Wnęki drzwi
- Próg bagażnika
- Stylizacja folią czarną zderzaka przód Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad Mercedesem klasy E w perłowym białym lakierze. Auto zostało nam oddane niedługo po wyjeździe z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych. Mercedes przeszedł nasz szeroki pakiet prac dla nowego auta więc prócz zabezpieczenia kompletem ceramiki nadwozia, zdjęliśmy z auta koła w celu dokładnego detailingu nadkoli, wnętrza felg oraz zacisków hamulcowych. Całe wnętrze zostało zaimpregnowane kosmetykami najwyższej ligi, ze szczególną uwagą na impregnacje el. skórzanych. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu uzyskania perfekcyjnego efektu finalnego. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), lampy, felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Nie pominęliśmy zajęcia się komorą silnika aby na długi czas prezentowała się świeżo i schludnie. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Tym razem chcemy przedstawić fotorelację z prac nad Porsche 911 GTS o które bardzo dba właściciel co jakiś czas nam je powierzając. Naszym zadaniem było mocne odświeżenie, pokrycie powłoką ceramiczną oraz aplikacja folii ochronnej na przedni zderzak aby Porsche ponownie prezentowało się perfekcyjnie i było jak najlepiej zabezpieczone na zimowe warunki użytkowania. Zaczęliśmy od oczyszczenia kół oraz dogłębnego oczyszczenia nadwozia. Następnie przystąpiliśmy do korekty zniszczonego lakieru, odświeżyliśmy go przez usunięcie zmatowień, mikrorys, lekkich obcierek, wżerów itp, po kilku dniach prac 911 było gotowe do zabezpieczanie powłoką ceramiczną. Finalnie zdecydowaliśmy się zabezpieczyć każdy element (lakier, felgi, szyby itp) najlepszymi powłokami ceramicznymi/kwarcowymi z rynku, sam lakier testowaną w laboratoryjny sposób przez TUV powłoką ceramiczną OptiCoat Professional/GlossCoat w innowacyjny natryskowy sposób co zapewnia maksymalny połysk i grubą ochronę lakieru na bardzo długi czas. Zderzak przedni po wcześniejszym polakierowaniu (spora ilość odprysków) został pokryty gruba folią bezbarwną w celu ochronny przed piaskowaniem i obiciami. Nie pominęliśmy kompleksowego detailingu wnętrza auta, gdzie skupiliśmy się na czyszczeniu i impregnacji skór oraz alkantary. Dzięki detailingowi oraz finalnemu pokryciu ceramiką i folią PPF jest idealnie chronione oraz przez długi czas będzie cieszyło oko idealną prezentacją lakieru i maksymalnym blaskiem. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji i zdjęć efektu końcowego!
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nowym Audi RS3, które trafiło do nas prosto z salonu. Auto zostało maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości a następnie przeprowadziliśmy korektę aby usunąć lekkie niedoskonałości pofabryczne. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane. Nie pominęliśmy zajęcia się wnętrzem aby zabezpieczyć je w każdym detalu różnymi kosmetykami skupiając się na impregnacji delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Audi nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostały głównie przednie elementy w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Zderzak przedni
- Lampy
- Pełna maska
- Pełne błotniki
- El. piano black zderzaka
- Słupki A
- Nadszybie
- Lusterka
- Drzwi przednie
- Klamki
- Wnęki klamek tył
- Ranty drzwi tył
- Próg bagażnika
- Stylizacja folią czarną zderzaka przód Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad Ford Mustang, który został nam oddany prosto po wyjeździe z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych. Mustang przeszedł nasz szeroki pakiet prac, zaczęliśmy od dokładnego detailingu kół oraz oczyszczenia nadwozia. Całe wnętrze zostało oczyszczone i zaimpregnowane kosmetykami najwyższej ligi, z naciskiem na el. plastikowe, delikatne skóry i el. z alkantary. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu usunięcia po salonowych niedoskonałości. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Dodatkowo wnęki drzwi, ranty drzwi i wnęki klamek zostały zabezpieczone grubą folią bezbarwną. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nowym Audi A6, które trafiło do nas po niewielkim przebiegu, kiedy właściciel zauważył już powstające odpryski na przodzie i słabą jakość lakieru auta. Auto zostało maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości a następnie przeprowadziliśmy korektę aby usunąć niedoskonałości. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane. Nie pominęliśmy zajęcia się wnętrzem aby zabezpieczyć je w każdym detalu różnymi kosmetykami skupiając się na impregnacji delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Audi nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejone zostały głównie przednie elementy w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Zderzak przedni - Lampy - Pełna maska Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
765. Mazda 6 & natryskowa wielowarstwowa, trzyskładnikowa powłoka ceramiczna OptiCoat PRO+GlossCoat!
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad Mazda 6 w pięknym aczkolwiek bardzo delikatnym białym perłowym lakierze. Auto zostało nam oddane niedługo po wyjeździe z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych. Mazda przeszła nasz szeroki pakiet prac dla nowego auta więc prócz zabezpieczenia kompletem ceramiki nadwozia, zdjęliśmy z auta koła w celu dokładnego detailingu nadkoli, wnętrza felg oraz zacisków hamulcowych. Całe wnętrze zostało zaimpregnowane kosmetykami najwyższej ligi, ze szczególną uwagą na impregnacje el. skórzanych. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu uzyskania perfekcyjnego efektu finalnego. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), lampy, felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Nie pominęliśmy zajęcia się komorą silnika aby na długi czas prezentowała się świeżo i schludnie. Dodatkowo klosze lamp, wnęki klamek, ranty drzwi oraz progi zewnętrzne zostały pokryte mocną bezbarwną folią ochronną. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się BMW serii 5, auto trafiło do nas po krótkim czasie użytkowania w celu najlepszego na świecie zabezpieczenia całego auta. Decyzja padła oczywiście na połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy BMW nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejony został praktycznie każdy centymetr auta w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Maska - Zderzak przedni - Klosze lamp - Błotniki przednie - Progi - Drzwi przednie - Drzwi tylne - Błotniki tylne ze słupkami - Dach - Zderzak tylny - Klapa tylna - Lusterka - Szyba czołowa Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
763. Audi A3 & natryskowa wielowarstwowa, trzyskładnikowa powłoka ceramiczna OptiCoat PRO+GlossCoat!
Tym razem chcemy przedstawić fotorelację z prac nad Audi A3 w klasycznym czarnym kolorze. Właściciel poprosił o jego mocne odświeżenie oraz pokrycie powłoką ceramiczną aby prezentowało się idealnie na przyszłe lata użytkowania. Zaczęliśmy od oczyszczenia kół oraz dogłębnego oczyszczenia nadwozia. Następnie przystąpiliśmy do najbardziej czasochłonnego i najważniejszego etapu prac czyli korekty zniszczonego lakieru, odświeżyliśmy go przez usunięcie zmatowień, mikrorys, wżerów itp, po kilku dniach prac Audi było gotowe do zabezpieczanie powłoką ceramiczną. Finalnie zdecydowaliśmy się zabezpieczyć każdy element (lakier, felgi, szyby itp) najlepszymi powłokami ceramicznymi/kwarcowymi z rynku, sam lakier testowaną w laboratoryjny sposób przez TUV powłoką ceramiczną OptiCoat Professional/GlossCoat w innowacyjny natryskowy sposób co zapewnia maksymalny połysk i grubą ochronę lakieru na bardzo długi czas. Finalnie pakiet powłok został wygrzany w odpowiedniej temperaturze lampami IR. Dzięki detailingowi oraz finalnemu pokryciu ceramiką auto odmieniło się nie do poznania oraz przez długi czas będzie cieszyło oko idealną prezentacją lakieru i maksymalnym blaskiem. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji i zdjęć efektu końcowego!
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nowym BMW M2 Competition z dodatkowym pakietem Mperformance, które trafiło do nas wprost po wyjeździe z salonu. Auto zostało maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości a następnie przeprowadziliśmy korektę aby usunąć delikatne posalonowe niedoskonałości. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane. Nie pominęliśmy zajęcia się wnętrzem aby zabezpieczyć je w każdym detalu różnymi kosmetykami skupiając się na impregnacji delikatnych skór i alkantary. Po kilkudziesięciu godzinach pracy BMW nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostały głównie przednie elementy w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Zderzak przedni
- Karbonowe nerki
- Karbonowa dokładka zderzaka przedniego
- Lampy
- Pełna maska
- Progi
- El. karbonowe progów
- Wnęki klamek
- Ranty drzwi
- Próg bagażnika Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad Subaru w granatowym metalicznym lakierze. Auto zostało nam oddane niedługo po wyjeździe z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych. Subaru przeszło nasz szeroki pakiet prac dla nowego auta więc prócz zabezpieczenia kompletem ceramiki nadwozia, zdjęliśmy z auta koła w celu dokładnego detailingu nadkoli, wnętrza felg oraz zacisków hamulcowych. Całe wnętrze zostało zaimpregnowane kosmetykami najwyższej ligi, ze szczególną uwagą na impregnacje el. skórzanych. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu uzyskania perfekcyjnego efektu finalnego. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), lampy, felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Nie pominęliśmy zajęcia się komorą silnika aby na długi czas prezentowała się świeżo i schludnie. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nową Toyota RAV4, która trafiła do nas wprost po wyjeździe z salonu. Auto zostało maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości a następnie przeprowadziliśmy korektę aby usunąć delikatne posalonowe niedoskonałości. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane . Nie pominęliśmy zajęcia się wnętrzem aby zabezpieczyć je w każdym detalu różnymi kosmetykami skupiając się na impregnacji delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Toyota nabrała perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostały głównie przednie elementy w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Zderzak przedni
- Pełna maska
- Lusterka
- Błotniki przednie
- Lampy
- Szyba czołowa
- Słupki A
- Nadszybie
- Wnęki drzwi
- Wnęki klamek
- Ranty drzwi
Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad Renault Kadjar w pięknym butelkowym kolorze. Auto zostało nam oddane niedługo po wyjeździe z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier w celu uzyskania perfekcyjnego efektu finalnego niestety musiał już przejść dość mocną korektę ponieważ zastaliśmy na nim mnóstwo mikrorys oraz zmatowień potransportowych oraz posalonowych. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), lampy, felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Ranty drzwi oraz wnęki klamek zostały zabezpieczone bezbarwną folią ochronną. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nową piękną Alfa Romeo Giulia, która trafiła do nas wprost po wyjeździe z salonu. Auto zostało maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości, zdjęliśmy koła w celu dokładnego zabezpieczenia kół oraz nadkoli. Przeprowadziliśmy korektę aby usunąć delikatne posalonowe niedoskonałości. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane . Nie pominęliśmy zajęcia się wnętrzem aby zabezpieczyć je w każdym detalu różnymi kosmetykami skupiając się na impregnacji delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Giulia nabrała perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostały głównie przednie elementy w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Zderzak przedni
- Pełna maska
- Lusterka
- Błotniki przednie
- Lampy
- Progi
- Wnęki drzwi
- Słupki B
- Próg bagażnika
-Wnęki klamek
- Ranty drzwi
Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Volvo XC40 trafiło do nas na najbardziej klasyczny pakiet zabezpieczenia auta nowego. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu uzyskania perfekcyjnego efektu finalnego. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), lampy, felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się najnowszym modelem BMW X5, które trafiło do nas wprost po wyjeździe z salonu. Auto zostało maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości, zdjęliśmy koła w celu dokładnego zabezpieczenia kół oraz nadkoli. Przeprowadziliśmy korektę aby usunąć delikatne posalonowe niedoskonałości. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane . Nie pominęliśmy zajęcia się wnętrzem aby zabezpieczyć je w każdym detalu różnymi kosmetykami skupiając się na impregnacji delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy BMW nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejone zostały przednie elementy oraz drzwi głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: Zderzak przedni, Pełna maska, Lusterka, Błotniki przednie, Sierpy błotników przednich, Szyba czołowa, Lampy, Progi, Wnęki drzwi, Słupki A, Nadszybie. Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Tym razem chcemy przedstawić fotorelację z prac nad Corvette, która trafiła do nas w celu odświeżenia oraz pokrycie powłoką ceramiczną aby ponownie dobrze się prezentowała oraz była porządnie zabezpieczona. Zaczęliśmy od detailingu felg oraz nadkoli a także dogłębnego oczyszczenia lakieru. Następnie przystąpiliśmy do odświeżenia zniszczonego lakieru, usunęliśmy niedoskonałości i zmatowienie, mikrorysy oraz wżery po owadach, po kilku dniach prac auto było gotowe do zabezpieczania powłoką ceramiczną. Finalnie zdecydowaliśmy się zabezpieczyć każdy element (lakier, felgi, szyby itp) najlepszymi powłokami ceramicznymi/kwarcowymi z rynku, sam lakier testowaną w laboratoryjny sposób przez TUV powłoką ceramiczną OptiCoat Professional/GlossCoat w innowacyjny natryskowy sposób co zapewnia maksymalny połysk i grubą ochronę lakieru na bardzo długi czas. Finalnie pakiet powłok został wygrzany w odpowiedniej temperaturze lampami IR. Oczywiście Corvette przeszła, także bardzo dokładny detailing wnętrza, wszelkie el. plastikowe zostały oczyszczone i zabezpieczone, materiały wyprane ekstrakcyjnie, skóry oczyszczone i zaimpregnowane. Dzięki detailingowi oraz finalnemu pokryciu ceramiką auto odmieniło się nie do poznania oraz przez długi czas będzie cieszyło oko idealną prezentacją lakieru i maksymalnym blaskiem. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji i zdjęć efektu końcowego!
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się najnowszym modelem Tesli czyli modelem 3, która trafiła do nas po krótki czasie użytkowania (kiedy właściciel zauważył jak ultra delikatny jest lakier na aucie) w celu najlepszego na świecie zabezpieczenia całego auta. Decyzja padła oczywiście na połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Następnie po inspekcji usunęliśmy już bardzo dużo niedoskonałości lakieru głównie mniejszych i większych rys. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Tesla nabrała perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejony został praktycznie każdy centymetr auta w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: Maska
Zderzak przedni
Klosze lamp
Błotniki przednie
Drzwi przednie
Drzwi tylne
Błotniki tylne
Słupki
Zderzak tylny
Klapa tylna
Lusterka
Szyba czołowa
Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad najnowszą odsłoną Forda Focusa w wersji ST. Auto zostało nam oddane niedługo po wyjeździe z salonu w celu jak najgrubszego i jak najmocniejszego możliwego zabezpieczenia pakietem powłok ceramicznych. Ford przeszedł nasz szeroki pakiet prac dla nowego auta więc prócz zabezpieczenia kompletem ceramiki nadwozia całe wnętrze zostało zaimpregnowane kosmetykami najwyższej ligi, ze szczególną uwagą na impregnacje skór, alkantary oraz plastików. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier w celu uzyskania perfekcyjnego efektu finalnego niestety musiał już przejść dość mocną korektę ponieważ zastaliśmy na nim mnóstwo mikrorys oraz zmatowień potransportowych oraz posalonowych. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), lampy, felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Klosze lamp przednich zostały zabezpieczone przed wypiaskowaniem bezbarwną folią ochronną. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!