PROJEKTY
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się BMW 8 coupe w wersji 850i, auto trafiło do nas z niewielkim przebiegiem aby zdemontować źle położone folie na przodzie w innym zakładzie oraz całe auto pokryć foliami ochronnymi. Decyzja padła oczywiście na połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do perfekcji po czasie użytkowania. Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy BMW nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejone zostało praktycznie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Maska (z jednego kawałka folii bez łączeń!) - Zderzak przedni - Klosze lamp - Błotniki przednie - Progi - Drzwi - Błotniki tylne ze słupkami - Zderzak tylny - Dyfuzor zderzaka tylnego Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Tym razem chcemy przedstawić fotorelację z prac nad pięknym coupe czyli Jaguarem XK. Naszym zadaniem był kompletny detailing auta a głównie doprowadzenie do perfekcji lakieru oraz pokrycie powłoką ceramiczną aby przywrócić idealny wygląd oraz zabezpieczyć lakier na przyszłe lata użytkowania. Zaczęliśmy od oczyszczenia kół oraz dogłębnego oczyszczenia nadwozia. Następnie przystąpiliśmy do najbardziej czasochłonnego i najważniejszego etapu prac czyli korekty zniszczonego lakieru, przez kilka dni w specjalistyczny sposób usunęliśmy mocne zmatowienie, głębsze i płytsze zarysowania, po kilku dniach prac Jaguar był gotowy do zabezpieczania powłoką ceramiczną. Finalnie zdecydowaliśmy się zabezpieczyć każdy element (lakier, felgi, szyby itp) najlepszymi powłokami ceramicznymi/kwarcowymi z rynku, sam lakier testowaną w laboratoryjny sposób przez TUV powłoką ceramiczną OptiCoat Professional/GlossCoat w innowacyjny natryskowy sposób co zapewnia maksymalny połysk i grubą ochronę lakieru na bardzo długi czas. Finalnie pakiet powłok został wygrzany w odpowiedniej temperaturze lampami IR. Dzięki detailingowi oraz finalnemu pokryciu ceramiką auto odmieniło się nie do poznania oraz przez długi czas będzie cieszyło oko idealną prezentacją lakieru i maksymalnym blaskiem. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji i zdjęć efektu końcowego!
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nowym BMW 3. Auto zostało przez nas maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości oraz delikatnej korekty lakieru. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane. Dla dopełnienia zaimpregnowaliśmy wszelkie elementy wnętrza wraz z delikatnymi jasnymi skórami. Po kilkudziesięciu godzinach pracy BMW nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostały przednie elementy auta głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Zderzak przedni wraz z detalami piano black
- Lampy
- Pełna maska
- Słupki B pianoblack
- Wnęki klamek
* Przyciemnienie szyb tylnych Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z naszego najczęściej wykonywanego pakietu prac dla nowego auta czyli zabezpieczenia nadwozia pakietem powłok ceramicznych. Najnowsze Porsche 911 w czarnym lakierze zostało nam oddane praktycznie prosto po wyjeździe z salonu. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu usunięcia po fabrycznych oraz po salonowych niedoskonałości. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która wzmocni lakier oraz zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji.
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nowym Citroenem C5 aircross. Auto zostało przez nas maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości oraz delikatnej korekty lakieru. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Citroen nabrał perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostały przednie elementy auta głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Zderzak przedni - Wszystkie elementy piano black
- Pełna maska
- Klosze lamp Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Tym razem chcemy przedstawić fotorelację z prac nad pięknym coupe czyli Jaguarem XK. Naszym zadaniem był kompletny detailing auta a głównie doprowadzenie do perfekcji lakieru oraz pokrycie powłoką ceramiczną aby przywrócić idealny wygląd oraz zabezpieczyć lakier na przyszłe lata użytkowania. Zaczęliśmy od oczyszczenia kół oraz dogłębnego oczyszczenia nadwozia. Następnie przystąpiliśmy do najbardziej czasochłonnego i najważniejszego etapu prac czyli korekty zniszczonego lakieru, przez kilka dni w specjalistyczny sposób usunęliśmy mocne zmatowienie, głębsze i płytsze zarysowania, po kilku dniach prac Jaguar był gotowy do zabezpieczania powłoką ceramiczną. Finalnie zdecydowaliśmy się zabezpieczyć każdy element (lakier, felgi, szyby itp) najlepszymi powłokami ceramicznymi/kwarcowymi z rynku, sam lakier testowaną w laboratoryjny sposób przez TUV powłoką ceramiczną OptiCoat Professional/GlossCoat w innowacyjny natryskowy sposób co zapewnia maksymalny połysk i grubą ochronę lakieru na bardzo długi czas. Finalnie pakiet powłok został wygrzany w odpowiedniej temperaturze lampami IR. Zajęliśmy się także wnętrzem, które zostało dokładnie oczyszczone / wyprane oraz zabezpieczone odżywkami w każdym elemencie.
Dzięki detailingowi oraz finalnemu pokryciu ceramiką auto odmieniło się nie do poznania oraz przez długi czas będzie cieszyło oko idealną prezentacją lakieru i maksymalnym blaskiem. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji i zdjęć efektu końcowego!
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nowym BMW 3. Auto zostało przez nas maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości oraz delikatnej korekty lakieru. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane. Po kilkudziesięciu godzinach pracy BMW nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostały przednie elementy auta głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Zderzak przedni wraz z detalami piano black
- Zderzak tylny wraz dokładką
- Pełna maska
- Błotniki przednie
- Lusterka
- Lampy oraz halogeny
- Progi
- Słupki B
- Wnęki klamek Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się VW Golf R, auto trafiło do nas w celu możliwie najlepszego w tej chwili zabezpieczenia lakieru czyli aplikacji bezbarwnych folii ochronnych.
Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości. Przeprowadziliśmy delikatną korektę i odtłuściliśmy planowane do oklejenia elementy auta. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po kilkudziesięciu godzinach pracy VW nabrał perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do fotorelacji!
Oklejone zostały przednie elementy głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Zderzak przedni
- El. piano black zderzaka oraz znaczek
- Pełna maska
- Pełne błotniki
- Lampy
- Lusterka
- Słupki A
- Nadszybie
- Próg bagażnika
- Wnęki drzwi
- Wnęki klamek Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się najnowszą odsłoną Audi RS6, auto trafiło do nas z zerowym przebiegiem w celu najlepszego na świecie zabezpieczenia całego auta. Decyzja padła oczywiście na połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Kolejno zajęliśmy się inspekcją lakieru i skorygowaniem oraz doprowadzeniem go do perfekcji. (trzeba pamiętać iż auto od momentu produkcji do wydania klientowi przechodzi naprawdę dłuugą drogę). Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Audi nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostało dokładnie całe auto w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Maska - Zderzak przedni - Klosze lamp - Błotniki przednie - Progi - Drzwi przednie - Drzwi tylne - Błotniki tylne ze słupkami - Zderzak tylny - Dyfuzor zderzaka tylnego - Klapa tył - Szyba czołowa - Słupki B, el. piano black wnętrza, ekrany dotykowe Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Mercedes klasy C został nam oddany przez właściciela po roku użytkowania kiedy to już widać było mocne ślady użytkowania. Auto zostało wstępnie bardzo dokładnie oczyszczone a lakier wyglinkowany. Następnie czarny nie metaliczny lakier został wypolerowany. Kolejno zaczęliśmy aplikować folie ochronne na front auta aby zapobiec pojawianiu się kolejnych odprysków od kamieni i coraz mocniejszego wypiaskowania zderzaka, maski i lamp. Po kilku dniach prac Mercedes odzyskał blask i zaczął się pięknie prezentować. Dodatkowo folie ochronne na przodzie ochronią lakier przed odpryskami.
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się Alfa Romeo Giulia z niewielkim przebiegiem. Auto zostało przez nas maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości oraz niestety już mocną korektą lakieru (gruba warstwa odkurzu lakierniczego na całym aucie po malowaniu malutkiego fragmentu auta..). Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Alfa nabrała perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostały przednie elementy auta głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Zderzak przedni
- Pełna maska
- Lampy Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z prac nad Lexus'em RX w pięknym lakierze. Auto zostało nam oddane z niewielkim przebiegiem kiedy właściciel zauważył jak delikatny lakier ma jego auto. Naszym zadaniem było jak najgrubsze i jak najmocniejsze możliwe zabezpieczenie pakietem powłok ceramicznych. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier w celu uzyskania perfekcyjnego efektu finalnego niestety musiał już przejść dość mocną korektę ponieważ zastaliśmy na nim mnóstwo płytszych i głębszych zarysowań oraz ogólne mocne zmatowienie. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), lampy, felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Dodatkowo próg bagażnika i wnęki kalmek zostały zabezpieczony bezbarwną folią ochronną. Pomalowaliśmy także felgi na kolor czarny. Finalnie całe auto zostało wygrzane lampami IR w odpowiedniej temperaturze w celu utwardzenia. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Witamy w naszej 800 fotorelacji! :) Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nowym autem naszego stałego klienta, BMW 8 cabrio w indywidualnym kolorze lakieru. Auto zostało przez nas maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości oraz delikatnej korekty lakieru w celu usunięcia posaloowych i potransportowych niedoskonałości (mikrorysy, wżery). Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane. W celu uzupełnienia kompleksowego detailingu zdjęliśmy z auta koła i zabezpieczyliśmy dokładnie zaciski hamulcowe, felgi oraz nadkola. Zajęliśmy się także wnętrzem, które zostało całościowo zabezpieczone wraz z impregnacją skór. Po kilkudziesięciu godzinach pracy BMW nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji! Oklejone zostały przednie elementy auta głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Zderzak przedni - Pełna maska (ogromna maska oklejona z 1 kawłka folii bez łączeń!) - Lusterka - Błotniki przednie - Lampy - Ranty drzwi - Wnęki klamek Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Tym razem chcemy przedstawić fotorelację z prac nad Saab'em w pięknym lakierze który został nam powierzony przez naszego stałego klienta. Naszym zadaniem był kompletny detailing auta a głównie renowacja zniszczonego lakieru oraz pokrycie powłoką ceramiczną aby przywrócić idealny wygląd oraz zabezpieczyć lakier na przyszłe lata użytkowania. Zaczęliśmy od oczyszczenia kół oraz dogłębnego oczyszczenia nadwozia. Następnie przystąpiliśmy do najbardziej czasochłonnego i najważniejszego etapu prac czyli korekty zniszczonego lakieru, przez kilka dni w specjalistyczny sposób usunęliśmy mocne zmatowienie, głębsze i płytsze zarysowania, po kilku dniach prac Saab był gotowy do zabezpieczania powłoką ceramiczną. Finalnie zdecydowaliśmy się zabezpieczyć każdy element (lakier, felgi, szyby itp) najlepszymi powłokami ceramicznymi/kwarcowymi z rynku, sam lakier testowaną w laboratoryjny sposób przez TUV powłoką ceramiczną OptiCoat Professional/GlossCoat w innowacyjny natryskowy sposób co zapewnia maksymalny połysk i grubą ochronę lakieru na bardzo długi czas. Finalnie pakiet powłok został wygrzany w odpowiedniej temperaturze lampami IR. Zajęliśmy się także wnętrzem, które zostało dokładnie oczyszczone / wyprane oraz zabezpieczone odżywkami w każdym elemencie. Dodatkowymi czynnościami było oklejenie przedniego zderzaka i kloszy lamp folią ochronną PPF.
Wyciągnęliśmy kilka wgnieceń z karoserii, przeprowadziliśmy detailing komory silnika oraz dorobiliśmy lakier robiąc kilka malutkich zaprawek na odpryskach.
Dzięki detailingowi oraz finalnemu pokryciu ceramiką auto odmieniło się nie do poznania oraz przez długi czas będzie cieszyło oko idealną prezentacją lakieru i maksymalnym blaskiem. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji i zdjęć efektu końcowego!
Zabezpieczenie frontów aut bezbarwnymi foliami ochronnymi staje się powoli standardem, coraz częściej także zabezpieczane w ten sposób są auta w całości co daje do tego czasu nieosiągalne perfekcyjne zabezpieczenie i efekt wizualny. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się BMW serii X5, auto trafiło do nas z zerowym przebiegiem w celu najlepszego na świecie zabezpieczenia całego auta. Decyzja padła oczywiście na połączanie znakomitych bezbarwnych folii ochronnych SunTek Ultra PPF z 10 letnią gwarancją oraz pakietu powłok ceramicznych. Standardowo prace zaczęliśmy od bardzo dokładnego oczyszczenia nadwozia z wszelkich naleciałości. Niestety delikatny lakier już posiadał niewiadomego pochodzenia głębokie wżery, więc najpierw zajęliśmy się skorygowaniem i doprowadzeniem do perfekcji lakieru. (trzeba pamiętać iż auto od momentu produkcji do wydania klientowi przechodzi naprawdę dłuugą drogę). Po przygotowaniu przeszliśmy do zabezpieczenia auta, najpierw aplikując bezbarwne folie ochronne. Folie zazwyczaj aplikuje się na najbardziej narażone el. auta jak przód, tym razem zdecydowaliśmy się praktycznie całe auto pokryć najlepszymi na świecie regeneracyjnymi foliami SunTek Ultra aby uzyskać 100% ochronę lakieru, który będzie całkowicie izolowany od środowiska zewnętrznego i nic nie będzie wstanie go uszkodzić. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy pakiet powłok na całe auto, folie, szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), elementy nielakierowane, a także całe wnętrze wraz z zaimpregnowaniem delikatnych skór. Zdemontowaliśmy także koła z auta w celu zabezpieczenia dokładnego felg, zacisków hamulcowych oraz nadkoli. Po kilkudziesięciu godzinach pracy BMW nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejona została znakomita większość auta w celu ochrony przed wszelkimi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Maska - Zderzak przedni - Klosze lamp - Błotniki przednie z nadkolami - Progi - Drzwi przednie - Drzwi tylne - Zderzak tylny - Lusterka Zapraszamy do zdjęć z prac i efekt końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z naszego najczęściej wykonywanego pakietu prac dla nowego auta czyli zabezpieczenia nadwozia pakietem powłok ceramicznych. Volvo w białym perłowym lakierze zostało nam oddane praktycznie prosto po wyjeździe z salonu. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu usunięcia po fabrycznych oraz po salonowych niedoskonałości. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która wzmocni lakier oraz zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji.
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nowym Renault Megane RS w limitowanej do 500 szt. na świat wersji Trophy R. Auto zostało przez nas maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości oraz delikatnej korekty lakieru. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane. W celu uzupełnienia kompleksowego detailingu zdjęliśmy z auta koła i zabezpieczyliśmy dokładnie zaciski hamulcowe, felgi oraz nadkola. Zajęliśmy się także wnętrzem, które zostało całościowo zabezpieczone wraz z dużą ilości alcantary. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Renault nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostały przednie elementy auta głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Zderzak przedni
- Elementy PianoBlack zderzaka
- Pełna maska
- Lusterka
- Błotniki przednie
- Lampy oraz halogeny
- Progi Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nowy VW Turan w wersji R-line, auto trafiło do nas w celu możliwie najlepszego w tej chwili zabezpieczenia lakieru czyli aplikacji bezbarwnych folii ochronnych. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości. Przeprowadziliśmy delikatną korektę i odtłuściliśmy planowane do oklejenia elementy auta. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Pozostała część auta została nawoskowana woskiem Swissvax. Po kilkudziesięciu godzinach pracy VW nabrał perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do fotorelacji! Oklejone zostały przednie elementy głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi. Dokładnie oklejone zostały: - Zderzak przedni - Pełna maska - Pełne błotniki - Lampy - Lusterka - Progi - Słupki A - Nadszybie Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Połączenie bezbarwnych samo-regeneracyjnych folii oraz powłok ceramicznych staje się powoli standardem w idealnym zabezpieczeniu nowego auta. Tym razem mieliśmy przyjemność zająć się nowym Mitsubishi ASX. Auto zostało przez nas maksymalnie zabezpieczone przed wszystkimi możliwymi uszkodzeniami. Wykorzystane do tego zostały najlepsze na rynku bezbarwne folie ochronne SunTek Ultra PPF oraz natryskowa ceramika OptiCoat PRO. Oczywiście prace rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia całego nadwozia z naleciałości oraz delikatnej korekty lakieru. Następnie przystąpiliśmy do aplikacji bezbarwnych folii ochronnych na najbardziej narażone na mocne uszkodzenia el. auta, oczywiście zdecydowaliśmy się jak zawsze wybrać produkt bezkonkurencyjny i nowoczesny na rynku, czyli folie regeneracyjne SunTek Ultra PPF. Po aplikacji folii przeszliśmy do zabezpieczania wszelkich el. auta powłokami, zaaplikowaliśmy w natryskowy sposób grubą warstwę powłoki 9H+ Optimum OptiCoat Professional potwierdzoną testami TUV, pokrywając ją dla maksymalnego efektu wizualnego powłoką GlossCoat, która na końcu została utwardzona w odpowiedniej temp. lampami IR. Oczywiście zajęliśmy się, także zabezpieczeniem pakietem powłok wszelkich innych elementów jak szyby (Gtechniq G1), felgi (DLUX), lampy czy elementy nielakierowane. Po kilkudziesięciu godzinach pracy Mitsubishi nabrało perfekcyjnego wyglądu, połysku oraz co najważniejsze najmocniejszej praktycznie pancernej ochrony na lata. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji!
Oklejone zostały przednie elementy auta głównie w celu ochrony przed mocnymi mechanicznymi uszkodzeniami jak np. odpryski od kamieni, piaskowanie od żwiru drogowego, mocniejszymi rysami, obiciami czy nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
Dokładnie oklejone zostały:
- Zderzak przedni
- Pełna maska
- Lampy oraz halogeny
- Grill
- El. chromowane na froncie Zapraszamy do zdjęć z prac i efektu końcowego, jak widać folia posiada bardzo duży połysk i przejrzystość dzięki czemu jest praktycznie nie zauważalna.
Zapraszamy Państwa do fotorelacji z naszego najczęściej wykonywanego pakietu prac dla nowego auta czyli zabezpieczenia nadwozia pakietem powłok ceramicznych. Toyota w białym kolorze została nam oddana praktycznie prosto po wyjeździe z salonu. Prace nad nadwoziem rozpoczęliśmy od dokładnego oczyszczenia i odtłuszczenia, następnie lakier przeszedł delikatną korektę w celu usunięcia po fabrycznych oraz po salonowych niedoskonałości. Po tych czynnościach przeszliśmy do aplikacji powłok na wszelkie elementy jak lakier, szyby (bezapelacyjnie najlepszą powłoką Gtechniq G1), felgi (pancerny CQ DLUX), detale itp itd. Najważniejsze, na sam lakier zaaplikowaliśmy maksymalnie grubą natryskową warstwę kompozytu ceramicznego (100% powłoki na aucie) opartego na SiC- OptiCoat Professional połączoną z powłoką GlossCoat, która wzmocni lakier oraz zapewni ochronę, zminimalizowane brudzenie oraz ułatwione do maksimum mycie. Zapraszamy do szerokiej fotorelacji.